Vad händer på Timrå Golfklubb?

Hej bästa medlemmar, Partners och övriga gäster till golfklubben.

Nu är äntligen värmen tillbaka och med det så växer det mer & bättre. Vi kommer under morgondagen att ta ett beslut om att troligen öppna dom sista 9 hålen nästa vecka. Mer information kommer!
Arbetet med dom greener som vi i höstas startade ett förbättringsarbete med går helt enligt planerna (kanske t.o.m lite bättre!) Robert kommer inom kort att komma med en banstatusrapport.

Nya Krögarparet EQ House Kök & Bar är i full aktivitet med att iordningställa inför kommande säsong. Dom planerar för öppning nästa vecka.

Jag vill också påminna om den traditionella medlemskvällen i majmånad som i år är nästa vecka den 23 maj klockan 18:00 på klubben. Robert berättar om banan, Ulf Söderlund förklarar lite om dom nya golfreglerna. Blir som vanligt lite information om det som är på gång för årets säsong. Anmälan gör man via min golf och medlemskväll 23 maj.

Som dom flesta redan vet så har vi haft lite bekymmer med hemsidan och några länkar som är felande.
Det mesta är ordnat nu men arbetet med att säkerställa driftsäkerheten pågår för fullt.

Starten på Rangen i år har varit fantastisk. Vi öppnade på skärtorsdagen och det är kul att se att så många vill träna & komma i gång med golfen.

Vi kommer också att återuppta utskicken av Nyhetsbrevet där vi planerar för ett utskick per månad.

Jag önskar Er alla varmt välkommen till en ny säsong

Per Drutten Engström
Klubbchef