Vad händer på Timrå GK

Timrå GolfklubbKlubbinformation, Nyhet

Bästa medlemmar!

Snart är det dags för ännu en grym säsong på Timrå GK & troligtvis kommer vi att kunna öppna korthålsbanan redan nästkommande helg 8-9 maj.

Vi har även inför denna säsong skapat fina samarbeten med andra golfklubbar.  Som fullvärdig medlem i Timrå GK får möjlighet att köpa ett årskort på Härnösand GK för 1500 kr och det finns även platser kvar om du vill köpa en årsgreenfee på Sundsvall GK eller Öjestrand GC för 2200 kr.

Du kan såklart också spela till en rabatterad greenfee på ett antal klubbar, på Sundsvalls GK och Öjestrand GC spelar du som är fullvärdig medlem för 400 kr, på Sörfjärdens GK för 350 kr, på Hussborg GK för 250 kr, på Åre GK för 300 kr, Sollefteå GK för 300 kr och på Hudiksvalls GK spelar fullvärdig medlem för 350 kr.

Förra säsongens uppskattade restaurang Qbar Golf kommer till vår stora glädje att driva verksamhet hos oss även kommande säsong. Preliminärt öppningsdatum för lunchservering  är den 10 maj. Håll utkik på hemsidan samt sociala medier för uppdaterad information.

Timrå Golf Academy har gjort ett stort jobb med klubbens shop och öppnar upp till denna säsong med ett betydligt bredare sortiment. Här kommer ni att kunna shoppa kläder från ett större urval av leverantörer än tidigare. Med nya klädmärken såsom Peak Performance, Lyle & Scott samt Röhnisch ser Peter och Niklas till att ni ser ert bästa ut på banan denna sommar. Nytt på klubbsidan i shopen säsongen 2021 är att Callaway, Titleist & Ping kompletteras med Taylor Made. Håll utkik på Timrå Golf Academys sociala medier för en “Grand Opening” helg men för dig som är nyfiken på allt nytt redan nu så kommer vi att ha öppet kl 10 – 15 måndag – fredag med start 3 maj.