Tre Jonsson Bygg Pair Cup 2017

Timrå GolfklubbKlubbinformation

Final i den 25:e  Återkommande Pair Cup för Företagslag.

Söndagen 17 sept samlades fyra lag till slutspel. Efter 3 ronder under sommaren var dessa lag Arenaskolan (Bengt Larsson/Magnus Mikkola), Onninen (Magnus Hansson,/ Stefan Göthe), SCA (Christer Sjögren/Tony Zetterberg) och Ramböll 2 (Jacob Wallin/Sebastian Andersson) kvalificerade för semifinal, 3:e pris och final. Efter att Arenaskolan besegrat SCA och Ramböll 2 besegrat Onninern spelades efter gemensam sponsrad lunch match om 3:e pris där SCA gick segrande fram och vid finalen blev Ramböll 2 för svåra för Arenaskolan.

Vid utdelning av vandringspris med följepriser från det generösa prisbordet ombads jag från deltagarnas räkning att framföra ett varmt tack till vd Johan Jonsson för arrangemanget

TD Mats Lindevall