Timrå Golfklubb inför nytt betalningssätt för Årsavgiften 2020

Hej Bästa medlemmar och god fortsättning på Er alla.

Timrå Golfklubb kommer att införa ett nytt betalningssätt för Årsavgifterna 2020
Det kommer nu att finnas 4a/fyra olika sätt att betala.

Via inloggning på Min Golf hittar du alternativen: Bankkort, Swish, Faktura eller Kredit (dela upp din betalning)

I bifogad länk kan du enkelt se hur du gör samt vilket betalning du föredrar.

För dig som vill utnyttja friskvårdsbidraget går det enkelt att använda kvittot för din redovisning.

Viktigt att veta är att det numera inte finns det som tidigare hette familjegrupp.
(Dvs flera i familjen på samma faktura) Utan nu måste var och en logga in på Min Golf via sitt golf id för att betala sina avgifter.

Om du, eller någon i din familj, inte har någon inloggning på Min Golf så kan du på www.golf.se klicka vidare på  Min golf och skapa ett egen / ny inlogg genom att klicka på ”Glömt lösenord!”
Viktigt är att du anger samma mailadress som finns registrerad i klubbens golf system vid ny inloggning. Om du inte vet vilken mailadress du registrerat så kontakta oss, via timragk@telia.comså lägger vi in din adress.

Det går bra att betala sin Årsavgift redan nu fram till och med förfallodatum 31 Januari 2020, det går också bra att betala sin avgift nere på klubbens kansli.

Vi vill också passa på att önska Er alla ett Gott Nytt Golf år 2020

Per Drutten Engström, Klubbchef