Tävlingsprogram 2023

Timrå GolfklubbAlert, Klubbinformation, Nyhet, Okategoriserade

Så har det blivit dags att släppa tävlingsprogrammet 2023. Sommarens program kommer att innehålla kategorigolf på samma sätt som föregående år, lite ändringar i tid på vissa så var uppmärksam på starttiderna. Info om betalning samt annat ”bra att veta” kring just kategorigolfen hittar ni här på hemsidan under klubben-seniorer, välj sedan kategori för att ha koll på betalningsrutiner samt annan info kring respektive tävlingsupplägg.

Vi har som vanligt vår tävlingspremiär den 6 juni och denna säsong blir det Golf Plaisir Resetouren som gästar oss på nationaldagen med en 2-manna Scramble. Vad gäller golfveckan 2023 så fortsätter vi med fjolårets upplägg & kommer även detta år att köra 7 tävlingar på sex dagar. Några av våra samarbetspartners under golfveckan är gamla godingar som ni kommer att känna igen men vi har även lite nytt i veckans program. Ytterligare presentation av samtliga partners för Golfveckan 2023 kommer närmare.

Samtliga tävlingar släpps för bokning via mingolf.se måndag den 8 maj under morgonen. GIT uppdateras var tredje timme (kl 09.00, kl 12.00 osv), vi kommer att släppa alla våra tävlingar innan kl 09:00 på måndag morgon & hoppas såklart att de kommer med i den första uppdateringen. Detta är inget som vi i kansliet kan påverka så var beredda att boka via mingolf.se på måndag, vi kan inte garantera platser till tävlingar via mail eller telefonsamtal till klubben.
Länk till tävlingsanmälan.