Snart dags för ett nytt golfår!

Timrå GolfklubbAlert, Klubbinformation, Nyhet, Okategoriserade

Precis som tidigare år med start 1 januari betalar du dina avgifter via mingolf. Har du funderingar kring hur du går tillväga så kollar du in denna film för tips på hur själva betalningen går tillväga samt hur du enkelt kan skriva ut ett kvitto för friskvård.

Om du redan nu vet att du inte tänker vara medlem nästa år så önskar vi att du hör av dig så fort som möjligt då vi har en lång kö av golfare som är intresserade av att bli medlem i klubben.

Du som har skåp på klubben betalar den avgiften på samma sätt som övriga avgifter. Om du inte vill behålla ditt skåp kommande golfsäsong så skickar du ett mail till maria@timragk.se gärna så fort som möjligt då vi även här har en lång kö av medlemmar som vill ha skåp.

Vi vill tacka alla våra medlemmar och partners för ett fint golfår 2022 samt önska ett Gott Nytt År och varmt välkommen till en ny säsong på Timrå GK!