Resultat Damgolf omgång 5 samt kort information inför klubbmatchen i Hussborg 17-18/8

Timrå GolfklubbDamgolf

Grattis till Lena Wikström, Annika Sörell och Therese Svedjeskog till en bra genomförd tävling med resultaten 70, 71 respektive 72!
Platserna därefter knep Elisabeth Bitte Svedlund, Karin Svensson och Kicki Wredenberg.

Racet till Hussborg börjar klarna även om de sista direktkvalificerade platserna inte är helt klara, de som idag har de 8 platserna är: Malin Svelander, Lena Wikström, Annika Sörell, Annette Öhlund, Maria Larsson, Eva Andersson, Elisabeth Svedlund samt Anna-Carin Östman.
Men det är fortfarande otroligt jämnt gällande de sista direktkvalificerande platserna så de två kommande omgångarna kommer vara avgörande där många fortfarande har resultat att byta ut.

Därefter återstår de 4st ”wild cards” som kapten Maria Larsson väljer, önskan är att de som redan nu vet att de inte kan närvara 17-18/8 meddelar henne det!

Vill också meddela alla som beställt klubbkläder att de nu finns att hämta ut hos Niklas på Timrå Golf Acadamy.

Nästa omgång är söndag 4/8 sedan är det som alla vet första rundan på KM som räknas in så vi hoppas på stort deltagande även där.