Resultat Damgolf #2

Timrå GolfklubbDamgolf

Andra deltävlingen av årets Damgolf avklarad och även denna gång med många fantastiska resultat

Vi säger grattis till Maria Larsson som vann på otroligt fina 65 slag netto, två denna gång kom Heide Nyqvist på 69 slag och på fin tredje plats hittar vi Lena Wikström på 71 slag.  Roligt att se så många deltagare även denna fina söndag på en bana i otroligt fint skick.

Alla resultat och ställning i order of merit finns som vanligt på golf.se / Min Golf – sök på Hitta tävling (går att söka på namn och datum)

Nästa omgång är nästa lördag 8 augusti – då första rundan på KM oavsett klass räknas- kom ihåg att anmäla er för visst vi alla delta i vårt klubbmästerskap!

Information gällande klubbmatchen 15-16 augusti i Hussborg finns här på hemsidan på Damgolfen eller via kapten Maria Larsson. Uttagning sker efter omgång 3.

Vi ses!