Ordförande har ordet

Tack för förtroendet att tillsammans med styrelsen,medarbetare och medlemmar få fortsätta utveckla vår golfklubb. Vi har hunnit ha våra första styrelsemöten. Nu är det den tid på året när vi ser över vårt kommande verksamhetsår, nästa gång vi ses är i mars på årsmötet när vi ska fastställa budgeten för 2019. Just nu är vår bana täckt med snö och många använder skidspåret. Det är full aktivitet på klubben, kansliet är kvar i klubbhuset denna vinter, det spelas turneringar och tränas i simulatorn och vår studio används flitigt. Det är nu 4 månader kvar till utomhussäsongen drar igång det kommer att gå fort, vi är snart där!

Glöm inte att det numera finns möjligheter att nyttja Företagets friskvårdsbidrag för årets spelavgift.
Har du frågor eller funderingar kontakta golfklubben.
För dig som önskar att delbetala din årsavgift så finns det möjlighet att med hjälp av More Golf kortet dela upp betalningen.
läs mer på golf.se/moregolf/
Vänligen Kicki Wredenberg