Öppet hus & Julrea

Timrå Golf AcademyKlubbinformation

Till helgen, 9-10 december har vi öppet hus & Julrea!
Vi har flyttat ut Golfshopen till vår nybyggda Lektionsstudio vid rangen.
-50% på kläder och kanonpriser på klubbor utlovas!

Öppningserbjudande på en perfekt julklapp! Vinterträningskort i studion: 1000 kr. (ord. pris 1500 kr). Med träningskortet har man tillgång till 15 min träning i TrackMan vid varje träningstillfälle. Öppettider för detta anslås i studion.

Vi har även installerat och kommit igång med vår TrackMan Simulator som är placerad i klubbhuset. Marknadens bästa och Norrlands enda TrackMan Simulator! Nu går det att boka tider på Min Golf i GIT för spel i simulatorn. Läs mer om priser och öppningserbjudanden för simulatorn på https://www.timragk.se/golfsimulator-2/

Välkommen ut till öppet hus på lördag och söndag mellan kl. 10.00-15.00 för att köpa era julklapper, titta och slå i den färdigbyggda studion och provslå i vår TrackMan Simulator.

Varmt välkomna!

Niklas Dahlgren & Peter Forsgren
Timrå Golf Academy

Timrå Golf Academys foto.