Greenfee

Greenfee 2023 på Timrå GK

Greenfee:     500 kr
Juniorer:      250 kr

Om du som fullvärdig medlem i Timrå GK gör bokningen och spelar i bollen med dina vänner så betalar dina gäster 300kr/pers

Samarbeten 2023

Som Fullvärdigmedlem i Timrå GK har du möjlighet att köpa ett årskort/årsgreenfee på tre andra banor:

Sundsvalls GK 2900kr
Öjestrand GC 2900kr
Härnösands GK 2500kr
Observera att tävlingsgreenfee ingår ej i dessa priser och tillkommer vid tävling på dessa tre banor. Är du intresserad av årsgreenfee kontaktar du respektive golfklubb själv för info samt betalning. Begränsat antal årsgreenfeeplatser på respektive klubb.

Precis som tidigare år så kommer vi att ha samarbetsgreenfee med Hussborg & Åre, på dessa klubbar spelar du som är fullvärdig medlem för 300 kr. Vi har även ett avtal med Sörfjärdens GK där du som är fullvärdig har 100 kr rabatt på greenfee oavsett veckodag.

Timrå GK´s fullvärdiga medlemmar disponerar 20 fria starter per vecka på Vallentuna GK. Samarbetet gäller så länge sommargreenerna är öppna. För Timrås medlemmar gäller halv ordinarie greenfee på helger.