Kom och hjälp oss med rangen!

Timrå GolfklubbAlert, Baninfo, Klubbinformation, Nyhet

OBS!!!! ÄNDRAT DAG

På TORSDAG kommer rangen att vara stängd hela dagen. Vi väntar färdig gräs på tisdag som kommer att läggas ut på de nya målgreenerna på rangen. För att göra det måste vi stänga rangen under dagen.

Det är ett stort arbete med att lägga torv och därför vill vi gärna har bärhjälp av våra medlemmar. Om du kan hjälpa till så ses vi på rangen kl. 9.30. Det är svårt att säga hur lång tid det kommer att ta men du hjälpa till så länge du kan och orkar. Vi är glad för varje minut du kan ge!

Och till sist… vi drabbas fortfarande av leveransproblem hela tiden. Därför kan dagen för arbetet blir uppskjuten på kortvarsel ifall leveransen blir försenad. Vi lägger upp info på hemsidan eller Facebook ifall det blir en försening.

Ha en fin Valborg!

-Robert Martin, Course Manager