Golfveckan 2019 avslutad

Då så….
Nu stänger vi golfveckan 2019💥

Efter stor dramatik med fyra lag på samma resultat blev dagens vinnare
Patrik Wallgren, Micke Sohlin, Patrik Stridh samt Mathias Nylund.
Vinnarresultatet skrevs till 57 slag.

Ett stort tack till Toyota Center Sundsvall för det 15e året i rad med ett superbra värdskap.

Golfklubben riktar ett stort tack till alla Partners som varit med under veckan och bidraget till fantastiskt engangemang och superfina prisbord.
Ett lika stort tack till alla ni som varit med och tävlat och kämpat väl.

Tack EQ Kök & Bar för en kanon vecka med härliga temadagar, goda luncher och ett fint välkomnande mm.

Jag vill tacka vår banpersonal med Robert Martin i spetsen som under hela veckan varit hjältarna som fixat & trixat med banan medans vi andra har varit hemma och sovit för att ladda för nya golfäventyr. TACK.

Tack också till alla funktionären, ideella krafter etc som under veckan ordnat med alla saker runt omkring.

Tack Kansliet med Lasse Strandqvist som huvudmotor. Utan ett fungerande arbete där blir det svårt att genomföra alla tävlingar.

Timrå Golfklubb
Per Drutten Engström