Årsavgifter 2021

Timrå GolfklubbAlert, Klubbinformation, Nyhet

Hej Bästa medlemmar.

Vi önskar Er alla en god fortsättning på det nya året.

Nu när vi  precis har landat efter jul & nyårshelgerna så är det dags att ladda om för ett nytt golf-år. Golfklubben är redan i fullgång med planering etc inför kommande säsong!

Årsavgfiter 2021

Precis som 2020 så kommer vi inte att skicka ut fakturorna med post, utan vi administrerar betalningarna genom ”min golf”

Du loggar in på ”min golf” via golf.se. (Har du problem med inloggnig så kontakta kansliet så hjälper vi till)

Efter att du loggat in på ”min golf” så klickar du på ”mina inställningar” och vidare till betalaningar.                                                                                                    Där följer du enkelt instruktionerna för din betalning. Det finns fyra/4a olika betalningssätt.

1. Betala med kort

2. Betala via swish

3. Skriv ut en faktura

(Viktigt att notera att det är ett bankgiro kopplat till Swedbank  och inte Golfklubben)

4. Du kan också delbetala din årsavgift på flera månader.

Viktigt är att du ”klickar i” både medlemsavgiften och spelaavgiften samt om

du har skåpavgift / förvaring av utrustning.

Observera att du hanterar endast dina egna avgifter, dvs inte flera medlemmar i hushållet

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta kansliet på klubben.

Enklast i dessa tider på året är via mail info@timragk.se

Varmt välkommen till en ny golfsäsong!

Med vänlig hälsning

Per Drutten Engström