Klubbinformation

Timrå GolfklubbKlubbinformation

Hej alla medlemmar.

Vi får mycket positiva kommentarer om banan i år.
I år har vi fram till dags datum haft fler Greenfeegäster jämfört med 2016 vilket är fantastiskt kul.

Nu närmar sig sensommaren & hösten allt närmare men det kommer att vara mycket golfspel kvar av årets säsong.
Klubben kommer nu att gå in i en aktiv period med iordningställandet av rangeområdet med nya svingstudion etc.

Lördagen den 30 september kommer vi att ha en avslutningstävling för året. Höst Stormen Open.
Vi kommer att återuppta engagemanget med cancergolfen som Timrå GK framgångsrikt haft tidigare år.
Klubben är med i den sk Miljonklubben vilket innebär att vi skänkt över 1 miljonkronor genom åren.

Tävlingen kommer att vara Irish greensome som avslutas på Stadshuset i Sundvall med middag, prisutdelning, underhållning mm.
Anmälan till tävlingen görs som vanligt på golf.se

Öppettider i kansliet kommer från & med lördag vara 08:00 – 16:00 på helger samt 08:00 – 18:00 på vardagar
Klubbhuset är låst & larmat 22:00 – 06:00 tillsvidare.

Allt för stunden
Svinga lugnt!