Välkommen till Golfveckan 2017

Nu är det golfvecka på Timrå Golfklubb.
Det blir tävlingar & aktiviteter under hela veckan!

Måndagen presenteras i samarbete med Wretmans Restauranger. Lagtävling 3 x 6 hål med spelformerna Bästboll, foursome och scramble. Tisdagens värd är SOVASO med traditionell singeltävling i 3 klasser.
Under onsdagen är Bilbolaget arrangör för bästboll i 2-mannalag. B:la kommer det att på hål 14 vara en bil som Hole in one pris! (görs det fler än 1 HIO under dagen så avgörs vinnare över en puttävling vid klubbhuset)
Torsdagen är LADS med spelformen Irish greensome dagens Partner
På fredag är det premiär för Happy golfing med 2-manna scramble. pengar från tävlingen tillfaller Barncacerfonden

Golfveckans avslutning presenteras i samarbete med Toyota i Sundsvall. 4-manna scramble med 3 kanonstarter.

Golfklubben riktar ett stort tack till våra Partners samt önskar alla tävlande lycka till under tävlingsveckan

/ Timrå Golfklubb

hal15