Timrå Golfklubb får ny Krögare 2019

Vi har glädjen att presentera & välkomna EQ Kök & Bar , en del av EQ House. Varmt välkommen som ny Krögare på Timrå Golfklubb till nästa golfsäsong.

EQ Kök & Bar är EQ House egen restaurang med fullständiga rättigheter och drivs av delägarna Oscar Berg samt den välrenommerade restaurangchefen tillika köksmästaren Marcus Hjort.

Så här beskriver Oscar och Marcus sin nuvarande verksamhet i Skönsberg.

Med ett varmt värdskap erbjuder EQ Kök & Bar lunchservering och mat och dryck till alla typer av evenemang i huset samt all tänkbar catering till företag och privatpersoner. Ambitionen är skapa en naturlig mötesplats i Skönsberg där människor kan träffas, umgås över god mat och dryck, samt lyssna till livemusik och annan underhållning. Under lunchen serveras välsmakande klassisk husmanskost tillagad från grunden av de bästa råvaror. Visste du till exempel att all vår köttfärs är lokalproducerad och kommer från Västernorrlandsgården? Hos oss är det hundra procent hemlagad mat som gäller.
Våra köttbullar är garanterat handrullade och brödet görs färskt varje morgon. Vi är grymt ”taggade” för att starta upp vår verksamhet på Timrå Golfklubb nästa säsong.

Vi hälsar Oscar & Markus varmt välkommen till Timrå Golfklubb.

Golfklubben vill också rikta ett STORT tack till Kerstin Wretman med personal för alla dessa trevliga år på Timrå Golfklubb.

Vi önskar henne lycka till med framtida utmaningar

EQ House

Marcus Hjort & Oscar Berg