Drivingrangen är öppen och Timrå GK etablerar samarbete med Vallentuna GK

Bästa medlemmar.
Golfsäsongen närmar sig nu med stormsteg!
Som ni säkert redan har läst i Course manager Roberts banrapport så ser det fint ut på banan efter vintern som varit.Arbetet är i full gång nu när våren äntligen är på gång!

Det är också med glädje som vi kan informera Er kära medlemmar om att Timrå GK och Vallentuna GK har överenskommits att under säsongen 2017 erbjuda fritt spel på varandras banor på vardagar samt 50% rabatt på ordinarie greenfee under helger.

Överenskommelsen gäller fullvärdiga medlemmar i Timrå Golfklubb och motsvarande 5 bollar (20 spelare) per vecka.
Det fria spelet gäller på Vallentuna GK 18 hålsbana och motsvarande för medlemmar i Vallentuna på Timrå GK 18 hålsbana. Avtalet med fritt spel på vardagar gäller när båda klubbarna har ordinarie greener öppna.
(annars 50% på ordinarie greenfee vardagar & helger)

Välkommen till en ny golfsäsong!
/ Per ”Drutten” Engström
Klubbchef